FAQ

 

Bestelling en levering

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Antwoord: De gemiddelde leveringstermijn bedraagt 12-15 dagen. Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Dankzij dit unieke bedrijfsmodel kunnen wij aanzienlijk besparen op opslag- en transportkosten, en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze concurrenten en de verzendkosten zelf dragen.

Vraag: De geschatte levertijd is overschreden, waar blijft mijn bestelling?

Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte leveringstermijn geleverd. Helaas kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt tijdens het leveringsproces. U kunt de status van uw bestelling controleren via de volgende link:

Volg mijn bestelling – Vozino.nl

Heeft u uw bestelling 3 dagen na de verwachte leverdatum nog niet ontvangen? Neem contact met ons op.


Vraag: Ik mis enkele producten in mijn bestelling. Hoe is dit mogelijk?

Antwoord: Aangezien wij met verschillende leveranciers werken, kunnen producten afzonderlijk van elkaar worden verzonden. Als er producten ontbreken in uw bestelling, ontvangt u deze meestal na 2-3 dagen.



Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: Wij dekken de kosten van het verzenden van jouw bestelling.


Ruilen en retourneren


Vraag: Ik ben niet tevreden met mijn bestelling. Kan ik het terugbrengen?


Antwoord: Ja. U kunt elke bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.



Vraag: Ik wil een artikel terugsturen. Wat moet ik doen?


Antwoord: Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. De producten moeten in hun oorspronkelijke staat worden geretourneerd met alle labels en etiketten eraan. Het product mag geen tekenen van gebruik vertonen.


Een retourzending moet altijd voorzien zijn van een Track & Trace code. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de zending.

Zodra wij de door u geretourneerde goederen hebben ontvangen, zullen wij ervoor zorgen dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening wordt bijgeschreven.



Track en Trace

Vraag: Waar kan ik mijn pakketje volgen?


Antwoord: Op de volg je bestelling pagina op de site kun je jouw bestelling volgen


Vraag: Ik kan mijn pakketje niet volgen


Antwoord: Vanaf het moment dat jouw pakketje bij het postkantoor is aangekomen, is de Track and Trace informatie beschikbaar. Vergeet niet dat er enige vertraging kan zijn.