Bestelling en Levering
VERZENDBELEID
Bij banjola.nl is een van onze hoofddoelen te focussen op hoge kwaliteit & veilige verzendmogelijkheden - zodat onze klanten zorgeloos achterover kunnen leunen, tot ze thuis met hun geliefden van onze producten genieten.
Om ervoor te zorgen dat we onze producten tegen redelijke prijzen kunnen aanbieden, hebben we ervoor gekozen om de producten rechtstreeks vanuit de leverancier naar u te verzenden. Op deze manier kunnen we enorm besparen op opslag-, transport- en verpakkingskosten, en kunnen we u de producten tegen een redelijke prijs aanbieden.
Omdat we rechtstreeks vanuit de leverancier verzenden, hebben we een gemiddelde levertijd van 8 tot 15 werkdagen naar Nederland en België.
HOE LANG DUURT DE LEVERING?
De levertijd bestaat uit twee belangrijke componenten:
1) Verwerkingstijd (1-4 werkdagen):
Bestelbevestiging
Aanpassingen
Kwaliteitscontrole
Verpakking
2) Bezorgduur (afhankelijk van de bestemming 7-11 werkdagen):
Uiterlijk besteltijdstip: 21:00 (GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam) ma – vr
Totale verwachte bezorgtijd (schatting):
Nederland 8-15 Werkdagen* (standaard verzending)
België 8-15 Werkdagen* (standaard verzending)
De duur van de levering wordt berekend vanaf de afhaling in ons internationaal transportcentrum tot de gewenste bestemming en kan dienovereenkomstig variëren, afhankelijk van de levering bestemming.
* Alle levertijden hierboven zijn exclusief douane en bijbehorende vertragingen. Vertragingen kunnen optreden tijdens perioden van verhoogde vraag, zoals Kerstmis, Black Friday of soortgelijke speciale aanbiedingen.
WAT KOST DE VERZENDING
Als speciale service bieden we onze klanten momenteel gratis standaard verzending wereldwijd.
WAAR IS MIJN PAKKET?
Nadat het pakket is ingepakt, wordt het aan ons transportbedrijf overhandigd en ontvang je een tracking e-mail.
Om logistieke redenen en om de levertijd te optimaliseren, kan de bestelling in verschillende deelleveringen verzonden worden.
Wanneer je bestelling geleverd wordt kun je genieten van je bestelling! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan de volgende pagina:
Defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos en nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling invoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.
Verloren pakket?
In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd en nieuw pakket verzenden voordat wil overgaan tot ons
Terugbetaling- en retourbeleid.
Invoerrechten In enkele gevallen van onze pakketten zal de douane en controle uitvoeren op het pakket dat aan jou geleverd wordt. Helaas is die wetgeving per 1 juli 2021 aangepast en hebben wij er geen invloed op. Het kan in enkele gevallen mogelijk zijn dat de douane een klein bedrag aan invoerkosten gaat vorderen. Dit gebeurt echter in 99% van de gevallen niet. Worden toch douanekosten berekend? Neem dan contact met ons op.
Levering tijdens niet thuis of bij het postkantoor
Indien een pakket geleverd wordt dan de deur of afgegeven wordt op een postkantoor heeft Banjola de kosten gemaakt om het pakket te leveren. Indien het pakket niet wordt aangenomen of niet opgehaald wordt van het postkantoor dan gat dit automatisch retour richting de leverancier en zijn wil gerechtigd om €8,95 euro van het bedrag dat je retour
krijgt, in te houden.
Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.
WAAROM WERKT HET VOLGEN VAN MIJN PAKKET NIET?
In sommige gevallen heeft het transportbedrijf 1-2 werkdagen nodig om de locatie van het pakje bij te werken. We vragen in deze gevallen om je begrip en geduld.
Als je nog andere vragen hebt (over verzending, bestellen, enz.), stuur dan gerust een berichtje onder het menu kopje "Contact" en we antwoorden zo snel mogelijk! Of Mail: info@banjola.nl Telefoonnummer: +1 (205) 3418283
CONTACTGEGEVENS:
Handelsnaam: Inspire Growth Limited
KVK-Nummer: 85234212
E-mailadres: info@banjola.nl
Telefoonnummer: +1 (205) 3418283
Fysiek adres: Westerzicht 693, Vlissingen, Zeeland, 4385 CC, Nederland (geen bezoekadres)
Nog vragen? Bekijk onze Veelgestelde Vragen
Of neem contact op via onze Contactpagina