Refusionspolitik
Als u niet tevreden bent met uw aankoop en een artikel wilt retourneren, maak u geen zorgen! Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen. Volg alstublieft deze richtlijnen:
1.Retourproces:
Stuur een e-mail naar ons klantenserviceteam op info@banjola.nl Vermeld in uw bericht uw bestelnummer en de reden van uw retourzending.
2. Retourtermijn:
U heeft 30 dagen vanaf de datum waarop u uw bestelling ontvangt om een retourzending te starten. Na deze periode accepteren wij geen retourzendingen meer
3. Retourgoedkeuring:
Ons klantenserviceteam zal uw retouraanvraag beoordelen en verdere instructies geven als uw retourzending wordt goedgekeurd.
Voorwaarden voor retourzending:
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moeten de artikelen aan de volgende criteria voldoen:
- Ze moeten ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen u ze ontving.
- Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking, inclusief eventuele accessoires, handleidingen en documentatie.
- Artikelen met vlekken, gebogen kaarten, gebroken zegels of gescheurde plastic vellen worden niet geaccepteerd.
- Wij behouden ons het recht voor om retourzendingen te weigeren voor artikelen die niet aan deze voorwaarden voldoen.
Niet-retourneerbare artikelen
Houd er rekening mee dat de volgende artikelen niet geretourneerd kunnen worden:
- Producten die gepersonaliseerd zijn.
- Artikelen die via retailers zijn gekocht
- Onjuist aangeschafte producten.
- Producten die beschadigd zijn door onjuist gebruik door klanten.
Banjola behoudt zich het recht voor om retourzendingen te weigeren die niet aan deze beleidsregels voldoen.
Beschadigde of onjuiste producten
Als u een beschadigd of onjuist product ontvangt, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via info@banjola.nl om het retourproces te starten. Voeg de volgende informatie toe:
- Bestelnummer
- Aankoopbewijs
- Foto of video van het product (indien van toepassing)
- Volledig verzendadres
- Telefoonnummer
Bestelling wijzigen of annuleren
U kunt uw bestelling binnen 24 uur na aankoop wijzigen of annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar info@banjola.nl met uw bestelnummer en uw verzoek. Ons klantenserviceteam helpt u graag verder.
Verwerkingstijd voor retourzendingen
Retourzendingen kunnen tot 14 werkdagen in beslag nemen vanaf de dag dat wij uw geretourneerde artikel ontvangen. U ontvangt een e-mailbevestiging zodra uw retour is verwerkt.
- Voor geretourneerde artikelen wordt een volledige terugbetaling verstrekt voor de geretourneerde goederen.
- Voor niet-defecte artikelen wordt de terugbetaling verleend exclusief alle verzend- en verwerkingskosten..
Restocking Fee:
Restocking Fee is 20% of the product.
Ruilen
Wij ruilen alleen goederen om als ze defect of beschadigd zijn. Als u een artikel wilt ruilen voor hetzelfde product, stuur ons dan een e-mail om de ruilprocedure te bespreken.
Terugbetalingstermijn
Restituties worden teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode. Als u met een creditcard of betaalpas heeft betaald, wordt de terugbetaling verwerkt binnen 5-14 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of de annuleringsaanvraag. Heeft u vragen over wanneer het bedrag op uw account verschijnt? Neem dan contact op met uw kaartuitgevende bank.
Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen:
- Neem contact op met uw bank of creditcardmaatschappij, aangezien het enige tijd kan duren voordat de terugbetaling op uw account wordt verwerkt.
Neem contact met ons op
📍 Adres: Westerzicht 693, 4385 CC Vlissingen, Nederland
📧 E-mail: info@banjola.nl
📞 Telefoon: +31 6 38323455
🕒 Openingstijden: Ma – Vr: 09:00 - 18:00 | Za & Zo: Gesloten
⏳ Reactietijd: Wij doen ons best om binnen 1-2 werkdagen te reageren
🔗 Of neem contact met ons op via onze Contactpagina